When millions of human beings were killed in Auschwitz and the other German concentration and extermination camps, the murderers were faced with technical problems. The killing and disposal of the corpses was to be carried out continuously and inexpensively in a manner which economized on fuel and left as little evidence behind as possible. The Erfurt family business J.A. Topf & Sons played a decisive role in this process. A film about this perfectly normal German company – a history beginning in nineteenth-century Erfurt and leading to the Auschwitz crematoria.