Still Dreaming
After twenty years of silence, the stormy reunion of two opera singers, former friends of the music academy : a single mother who quit her career early and struggles to make ends meet, and a star facing the diktat of social media to stay on top. Behind the scenes of the opera world, through the prism of two diametrically different women bound by an old grudge, the film probes the meanders of our lost illusions, our unfulfilled dreams...