Style Wars 2
Thirty years after the release of Style Wars, the movie that helped spread the graffiti movement from New York around the world, Veli and Amos, the producers and main protagonists of Style Wars 2, hit the road to discover new graffiti styles and meet the artists behind. A wild journey takes them from Europe to New York and the Middle East, from galleries to war zones.