Sun Set Rise
Why do we take pictures of the setting sun? That is what Julia Melaninski, a documentary filmmaker, wants to find out. But when she accidentally films a man who did not consent to being filmed, and the argument escalates, Julia discovers a darker side to taking pictures and their hold over reality.