Sunday Poem
Salomé is afraid that she does not know her limits. The reason for this is an event from her past that haunts her to this day. When it comes to a quarrel with her boyfriend, she shows a previously unknown side. A side that will only cause him grief and pain. Salomé is caught up with her past and the situation reaches a peak.