Sunny Hill
Six young people get to know each other virtually on a suicide chat forum. They decide to meet each other for “real”, and make a final trip to the Swiss Alps where they plan to abandon their lives forever. What they never counted on: meeting a common decision is not necessarily all it takes in order to finish off six different fates in the same way.