Supertempo
A couple, used to an open relationship, experiences the pandemic. Having to share every single moment with each other makes distance impossible. The deep fear of love and dependence, but also the boundless tenderness comes to light. The documentary narrates the testing of a bond as the world is overtaken by a pandemic that shakes and questions coexistence.