Susanna und der Brustkrebs
Susanna Llolluni (39) was diagnosed with breast cancer at Lucerne Cantonal Hospital, an experience that turned her life upside down. How did she cope with her diagnosis? We accompanied her on her long and arduous journey through chemotherapy, radiation therapy and surgery. What was it like for Susanna and her family during this challenging time? Would she make the same decision again, and what is her situation like today? This emotional film shows both the patient's experience and the doctors' perspective.