Suspendu
At dawn, in a great classical dance conservatory, a boy falls while rehearsing some movements. Something breaks in his foot, causing sharp pain. But it's exams day and the boy refuses to quit: he tries to face his dance partner and classmates, convincing himself his body has no limits.