Suze
She is alcohol-phobic. He is a deep alcoholic. After their passionate night, Suze realizes that she is allergic to her new lover. In this hyperbolic world, pathological characters are in search of tenderness. They suffer from bodily disorders: sentimentality for Suze and Dallas is manifested through violence, allergic reactions and occasional gunshots.