Sweet Girls
Elodie and Marie, two “sweet” teenage girls cloistered in a commuter town, where the housing crisis is worsening, are faced with the lack of opportunities for the future and see their chances of acceding one day to independence, gradually disappear. Elodie, suggests an extreme solution: empty the apartments occupied by “the wrinklies” who are responsible of the situation. They will discover that behind their cold calculations, there are human beings, just as lost they are. This encounter between two generations, both forgotten by society, will lead to a surprising and poignant story.