Syntropia
The dance companies ZOO/Thomas Hauert and MOPS_DanceSyndrome meet to work together, showing how art is inclusive and a universal language. A poetic encounter, of guided improvisation, where the experiences of dance and performance express themselves and dialogue in a path of sharing and research.