Every night Anna works as a cleaning lady in Helen's office, a high level broker working on the stock exchange. The two women live in different worlds and normally would never meet each other. However they happen to have enrolled in the same salsa course. Due to the lack of men, Anna and Helen have to dance together. A lesbian fairytale depicting the possibility of overcoming social borders.