Tatort – Schmutziger Donnerstag
Lucerne, the first day of carnival, nicknamed "Dirty Thursday". Early in the morning, Franz Schäublin, Head of Lucerne's Building Commission and active guild member, is found stabbed amidst the hustle and bustle of the carnival.