Terrepiane
The strange day of an unemployed man who just wanted to sit in peace and iron. Instead: harassing phone calls, a mysterious woman obsessively asking for ten minutes of his time, a semi-erotic phone call that the man seems to refuse, an estranged marriage, a missing cat and a weird but charming high school girl who may not even exist.