Text Me When You're Home
Late one evening, Valerie sits in an empty tram. A man sits down next to her and whispers in her ear. Filled with fear, Valerie leaves the tram. Three scary situations happen to Valerie on her way back; she becomes more nervous until she panics and runs home. The next morning, another man approaches her on the tram. She tenses. However, the stranger just wants to know if he has got on the right tram. Valerie looks out the window, frustrated.