The Call Of The Geckos
Three people, belonging to three different generations and coming from three different continents meet by chance in a small place in the Mekong delta in southern Vietnam. Each one of them is in search of something precious that got lost here in the past. At the end of their journey they do not find what they had set out to find. Nevertheless, after getting to know each other, their lives will change forever.