The Chinese Lives Of Uli Sigg
The Swiss Uli Sigg had an impact on China's shifting economic policy after the Mao era. He has also established the world’s most significant collection of contemporary Chinese art. The majority of this collection will be transferred to Hong Kong's M+ museum, due to open in 2019. A documentary about the entrepreneur, diplomat and art collector Uli Sigg in the tense and ongoing transformation of Chinese society from the late 1970s until today.