The Cleansemen
It won't escape anyone's notice: at the beginning of 2020, the world has been hit by the COVID-19 pandemic. English expatriates living together in Switzerland, Jim and Sheldon lived a period of completely normal confinement. On the other hand, the city they live in has been the scene of many strange events that a reckless reporter tries to attribute to them. At the worst of the crisis, despite the restrictions imposed on the population, he went to meet them in order to find out what their real role in this story was.