The Disparaged
Blerta returns to her hometown, Prishtina. She carries smuggled medication and the weight of her father’s illness. Amid family tensions and the noise of everyday quarrels, a secret unravels – Agim’s plan to end his life, and Blerta’s role in helping him do so. What begins as a family dinner turns into an unflinching confrontation between love, guilt, and control.