The Last Campaign
After four years of Donald Trump's reign, Jonathan Katz, a Jewish activist from New York, travels across the American Midwest trying to get Bernie Sanders elected president of the United States. Committed body and soul to a revolution through the ballot box, he will find his deepest convictions shaken. During what is, for him as for Bernie, the last campaign, he meets a new generation of activists for whom this is only the first.