The Last Word from Bave Tayar
Bave Tayar, famous Kurdish actor from Syria, has four wives, sixteen daughters but only one son, Tayaro. His son has disappeared, presumably to Europe, and two of his daughters have joined the YPJ army to fight against ISIS without his knowledge. He is selling everything he owns to search for his only son. This film tells the story of his journey and the profound insights Bave Tayar gains along the way.