The Lost Town Of Switez
A man travels by horse and carriage through the night. The coachman drives the horses on. A storm threatens. The darkness is penetrated by strange lights. Suddenly, the horses take fright: there is a woman standing in the middle of the road – but then she vanishes. The man is startled, the carriage collapses, riders aim burning arrows at the forest. The man runs and runs. He falls into a deep lake – and into the past.