The Meaning of 'my' Life
Have you ever asked the modern-day Delphi shrine, namely Google the question of all questions: “what is the meaning of life?” What is the answer you received from the modern-day Pythia: Siri, Alexa or chatGPT? Is there a common, shared answer? This documentary searches the winding paths of the internet for an answer and mixes it with the author's thoughts and experiences.