The Negotiators – How to Make Peace
Those who seek solutions to armed crises in the 21st century need diplomacy and patience. With some of the most intrenched conflicts on the planet in the backdrop, we see these conflicts through the eyes of the negotiators and learn of challenges and personal sacrifices as they try to resolve problems in the most difficult of circumstances.