The Other Side of Despair
A moving portrait of a young Armenian artist, Art Petrosyan, who sets fire to his own paintings. Shot during a time of profound loss and upheaval in the aftermath of the forced deportation of 110'000 people from Artsakh, it provides a unique and thought-provoking perspective on the relationship between art, identity, and the struggle for survival.