The Pig's Family
The wealthy Tim Ronford lives in an old people’s home called “Boneshome”. After a falling out with his son Zorbas, Tim burned down his own newspaper publishing business, incurring the ire of the local inhabitants, who made sure he was put away in Boneshome. But there he meets a British sea captain, who decides it is time to organise a reconciliation between father and son.