The Radicalization of Jeff Boyd
Jeff Boyd dreams of living in Australia. As he invests with Mr. Mueller, he's full of hope to be able to go with a pocket full of cash. He soon realizes that it’s not that easy. And after a heavy argument with his boss, Jeff’s world collapses. That’s when he meets Wendy. Their worries about what the world turns into comes more and more to light. They want to change that with a dangerous plan that soon becomes reality.