The Real Thing
Filmkids.ch - Film school for children and teenagers, opened in 2017 for its 10th anniversary. In collaboration with Presence Production GmbH and 70 young people it produced a feature-length film. The film is an episode feature film that tells the story of 15-year-old outsider Phillip and his curious bus trip to the class camp in five different genres - drama, fantasy, comedy, horror and Coming of Age.