The Rendezvous
Jackie works as a secretary for a law firm. She is secretly attracted to her colleague Michael, a charismatic but eccentric paralegal. Harbouring romantic feelings, she invites the lonely single for dinner at her apartment. During an intense evening, they share awkward secrets about their personal and professional lives, culminating in a surprise revelation that could shatter the intimacy that they both desperately have longed for.