The Taste of Pineapple Bread
A woman living in Switzerland wanders through a virtual map of her childhood streets in Hong Kong, retracing the footsteps of her late grandfather. As she becomes immersed in this digital world, she searches for traces of him, longing to relive the warmth of their bond.