There were Cowboys
Terribly disappointed by his recent pilgrimage to the USA for which he had disproportionate expectations, Daniel, back in Switzerland, finds his daily life waiting for him. As he slowly sinks into depression, one day a mysterious cowboy appears before him and orders him to steal his dream car, a Chevy El Camino.