Thiel le Rouge, un agent si discret
A Swissair Caravelle caught fire in flight and crashed shortly after takeoff from Kloten. It's September 4th, 1963. In the rubble scattered on the ground, the rescuers found the wallet of a certain Reynold Thiel, businessman, couturier, virtuoso pianist and composer. This Neuchâtel resident is unknown to the general public. The Federal Council, on the other hand, is well aware of him. Over the years, the political police have gathered a large file on him that circulates among members of the government.