Time Stays, We Go
Temporality is lost in a seductive dance of the elements. A Voice of Goddess appears and disappears in the flow of images, thoughts on the relationship between humans and time weave themselves into an inner monologue. To steer the course of events or to accept them? Regardless of subjective perception, observation and speculation, the cycle follows its course. The transformation of matter becomes a metaphor for our existence: it is not time that passes, but us.