Time Stranger
Lira is running late for an important event. But when she tries to leave her apartment, things won’t stop distracting her. What starts as the simple joy of getting lost in the moment, quickly turns into a far more compulsive behaviour: A struggle against time, a battle against herself. Played out against the music of the opera that she actually should be attending.