Tirando piedras a la luna
Joli, a migrant from the Dominican Republic, has spent more than 30 years working as a cleaner in Switzerland to support the family she left behind. Despite the hardships of her labor and the loneliness of her life abroad, she clings to the dream of returning to her homeland one day. The film follows her emotional journey, exploring themes of sacrifice, hope, and her deep longing for a fulfilled life.