Toi sans moi
A story based on real events. Viviane has many dates. One day she meets Carlos. On a third date, Carlos becomes strange and she asks him to leave her flat. During the night, Viviane wakes up to noises coming from the living room. Frightened, she calls the police. They arrive at the scene fairly quickly but see no-one there apart from a living room covered in plastic.