Totems
How does history affect us? After completing her PHD thesis on The Unknown Soldier, Adèle returns to her rural hometown to look after her grandfather. Like a modern-day Antigone, her grandfather is a rebellious writer who has secretly kept the remains of a soldier from World War I buried at the bottom of their garden.