Totentanz
After destroying each other in a cold August afternoon, the last two survivors of the Aryan colony founded by Friedrich Nietzsche's sister in the Paraguayan jungle meet again in an underworld analogous to the world, where the struggle between master and servant, love and discord, day and night, darkness and light, still persists.