Tous voyeurs
They brush their teeth, eat, make love, sleep and discuss their problems under the watchful eye of hundreds of thousands of TV viewers and millions of internet surfers. Thanks to the TV programme “Big Brother” and also to the countless webcams scattered here and there all over the planet, the daily routines of Mr. and Mrs. Everyman are transformed into a domestic tale of suspense.