Toxic
Following a mysterious contamination of Lake Geneva, a stubborn toxicologist tracks down an unknown virus while her husband, an impulsive cop, leads a complex investigation. In their private life, the couple struggle to have a baby. Will they resort to assisted reproduction? A family drama combined with an ecological investigation, TOXIC questions our view of the future and our desire for parenthood in the current climate context.