Tranimaux
Alma, transfem with antlers, falls asleep in the heart of a forest at the end of a walk. In her dream, the boundaries between the living fade away: in her sleep, landscapes and animals merge. Her body slips towards an animal future, carried by visions where flesh, sounds, fur, mist, interior and exterior all blend together. In this floating space, hybrid creatures appear, pointing her towards an expanded identity: tranimals.