Transito
A wedding, she's in white, he’s in a tuxedo, a young couple in love. He flees from Kurdistan, hiding for 15 days in the back of a truck before he finds himself standing on a street in Dresden. She boards a crowded ship with her baby and lands in Italy. She lives with her son, who quickly learns Italian, in a small village in Calabria, he in a German city. They want to get together. They haven’t seen each other for three years. But neither is allowed to leave the country. Although joined in marriage by an Imam, their marital status is not recognized in Europe. And it’s very risky to meet illegally. Can love overcome borders? Will their dream come true?