Traumland
While preparing Christmas dinner, Lena finds out that her husband cheats on her with prostitutes. Judith, the social worker who takes care of prostitutes, is living her sexual fantasy with a policeman in a hotel suite. Rolf, a recovering alcoholic is trying to fix his relationship with his daughter. Maria wants to seduce Juan who still can't forget his wife. All paths cross with that of a young Eastern European prostitute on Christmas Eve in Zurich.