Tutto Rimane
In the shadow of Monte Vettore, a winding mountain road leads to a settlement of yellow container houses, where a community is still recovering from an earthquake. Shortly before Easter, the villagers prepare for their annual procession through the ruins of their former homes. At nightfall, torches are lit and songs echo through the empty streets. What begins as a solemn ritual of remembrance quietly reveals the fragile balance between faith, loss and the will to rebuild.