Ultima mazza
While tidying up during the lockdown 2020, I found photos I had taken during a day spent with the butcher peddler in my village, in the Italian-speaking part of Switzerland, shortly before they decided to stop for good in 1970. I spread the photos out on our kitchen table and filmed them with my smartphone. Based on this sketch, I created a totally virtual film with three friends, also confined to their homes.