Ultima sfornata
While tidying up during the lockdown 2020, I found photos I had taken during a night spent with the baker in my village shortly before the grocery store-bakery closed for good in 1992. I spread the photos out on our kitchen table and filmed them with my smartphone. Based on this sketch, I created a totally virtual film with three friends, also confined to their homes.