Un fait-divers étrange
A cat and a dog are having difficulty living under the same roof. One day the cat, tired of the incessant quarrelling with the dog, decides to get rid of him and invites him out of the house to an unnamed destination. Intrigued and hungry, the dog follows the cat in the hopes of finding something to eat. He has no idea he is about to become the victim of a strange news item.