Un monde discret
Léo returns to his parents’ home to spend a vacation with his girlfriend Céline. The ghost of his older, deceased brother appears to him here. Torn between fear and fascination, Léo immerses himself in his past. In the process, he neglects Céline and eventually loses her. Bit by bit, the mystery of his ancestry is revealed to him.