Un Peu de Ciel
Dinesh lives with his wife in an Indian ghetto. One morning, he leaves their home to go to work. As he walks out of the village along a lonely path, a piercing scream suddenly tears through the sky. He stops, looks up… An explosion erupts, his body collapses into the dust.